שלום רב, אני ואחינותיי ירשנו את הדירה של אמי (50% אני ו2 אחיינותי 25% כל אחת) מכיוון שאחותי נפטרה. ( הצוואה נרשמה אחרי הפטירה לכן הן היורשות לפי הצוואה) ברצוני לרכוש מהן את החלק שלהן ונאמר לי שאצטרך לשלם 8% מס רכישה. יש לי כבר נכס ע"ש. האומנם? תודה.
ולכן ניתן לבצע העברה בין יורשים ללא חיוב במס רכישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ענת שלום רב. חישוב פחת נעשה על פי נהלי הרשות. העיקרון הוא הפחתה של 2% לכל שנה בה הדירה הייתה מושכרת, לפי שווי הדירה במועד רכישתה. שווי הדירה מוצמד לשווי, ויש לבחון הפחתה של עלויות הבניה והתמורה ...
המשך תשובה