שלום. אני ובעלי מעוניינים למכור את דירתנו הראשונה המשותפת(עלותה המשוערת כ 2,000,000 ש"ח). ברשותי דירה נוספת שניתנה לי בירושה מאימי (עלותה המשוערת כ 400,000ש"ח). שאלותי: 1. האם נצטרך לשלם מס שבח, אם נמכור את שתי בדירות בו זמנית? 2. אם כן, מהו גובה המס? בברכה- נחמה
לגבי דירת הירושה, יש לבדוק אם ניתן להשתמש בפטור של המוריש, כלומר אם זו הייתה דירתו היחידה ולא מכר ב-4 השנים שלפני מותו דירה אחרת.
לגבי הדירה הנוספת, ייתכן שיהיה פטור, אם לא נמכרה דירה ב-4 שנים אחרונות והיא תימכר ב-2013.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רז שלום רב. חוזרי מיסוי מקרקעין לא עומדים על ההבדל בין שני המועדים לכן כדאי ללכת לפי המאוחר מבין השניים. יחד עם זאת חשוב לשים לב שקיימים 2 סוגים של טופס 4 - אחד למערכות ואחד לאכלוס - וכדאי לא ל...
המשך תשובה