כמה עלי להרויח על פי חוק מעבודה אני פנסיונרית על מנת לא לשלם ביטוח לאומי ולא לעבור על החוק. אני בת 63 עובדת 6 שעות ביום משכורת 5000 ש"ח ועכשיו ביטוח לאומי מבקש היזר. קצבת זקנה מקבלת 5290 ש"ח.
מתי שלום,
פני לביטוח הלאומי ו/או לפורום המתאים
העניין קשור למיסוי ולא דיני עבודה.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אני הייתי מפרשת התנהלות שכזו כחוסר תום לב. בעיקרון מעסיק יכול לנהל את עסקו כרצונו ואף לקבוע כללי התנהגות; הסגנון לא מקובל ולכן זה חוסר תום לב אבל אני לא חושבת שיש עבירה בספר החוקים שהמקרה נופל לתוכה. ...
המשך תשובה