יום העבודה נפל בערב חג יום ד' ויום ה' זה חג עצמו . בצו הרחבה כתוב יום לפני חג ויום אחרי חג למה הכוונה במונח הנ"ל ? האם יש זכאות למרות שזה לא נפל בעצם יום החג ? כלומר ביום ה'
דוד שלום,
באופן עקרוני נקבע, כי בין התנאים המצטברים המזכים עובד שאינו עובד חודשי בתשלום בגין ימי החג, הינם כי העובד עבד בערב החג ומיד לאחריו,
אלא אם כן המעסיק פטר אותך מעבודה בימים אלו או שלא היית מתוכנן עבוד מלתחילה בימים אלו בהסכמה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפקדה לפנסיה הינה על פי צו ההרחבה הכללי במשק שעניינו פנסית חובה. אם היתה לו קרן פנסיה פעילה קודם תחילת העבודה היה על המעסיק להפריש לשם תגמולים לאחר החודש השלישי לעבודה ורטרואקיבית. אשר לאחוזי ההפרשה, ...
המשך תשובה