השאלה היא אחרת, לצורך העניין אני מסיים את העסקתי מבקום העבודה הנוכחי בתאריך 1.2, יש לי מספר ימי חופש, האם אני יכול לדוגמא להתחיל במקום העבודה החדש נגיד ב 25.1, כאשר עד ה 1.2 אני לוקח את ימי החופש שמגיעים לי במקום העבודה הישן? שורה תחתונה במשך שבוע אני עובד בשתי מקומות שונים כאשר באחר אני לוקח ימי חופש.
רק אם מדובר בפדיון ימי חופשה.
בברכה,
שי שרון אידגה, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעיקרון אין בעיה, אם כי מקובל ואף בית הדין מרגיש יותר בנוח ומבין יותר טוב את התמונה מיד, להגיש עם התביעה. מה גם שהגשת כתב תשובה מחייבת רשות, ואש אם אתה לא מקבל רשות אתה בבעיה בשלב הזה. אחכ ניתן להגיש ...
המשך תשובה