1. קראתי טוב טוב את הסכם העבודה ולא כתוב כלום על כמות המשמרות שאני צריך לתת או לעבוד בפועל. נאמר לי (אחרי מספר חודשים) שצריך לעבוד 3 משמרות. הבעיה שלא כל מה שמבקשים מקבלים. השאלה שלי: האם מספיק שאתן למעסיק 3 משמרות שאני יכול לעבוד בהם? 2. אם הוא מפטר אותי - האם יש לי עילה לבטל קנס שאני אמור לקבל (יש התחייבות שעוד לא עברתי אותה)? 3. אם אני מתפטר בדין פיטורים (בהנחה וזה התקבל) ועדיין לא השלמתי שנה - האם אוכל לדרוש דמי הבראה?
כמות המשמרות תביב התאם להסכמת הצדדים.
אני לא רואה כיצד ניתן לקנוס אותך אם פוטרת.
דמי הבראה משלומים רק לעובדים שהשלימו שנת עבודה מלאה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היום האחרון לעבודה הוא יום אחד לפני החג. מבחינת מחלה: ימי מחלה על פי דין נחשבים לתקופת עבודה. לכן בימים רגילים, ימי מחלה שמנוצלים בגין מחלה אמיתית משולמים כרגיל על פי הכללים (כפוף לכך שהיום הראשון ל...
המשך תשובה