שלום רב, אני עובדת בחברה לבניה 5.5 שנים ולפני זה עוד 4 שנים בחברה לבניה אחרת,האם חל עליי צו הרחבה בענף הבניה והאם מגיע לי ימי הבראה ע"פ הותק הענפי לפי 9.5 שנים? תודה מראש.
נטליה שלום,
צו ההרחבה חל עליך, וימי ההבראה מגיעים לך בהתאם לאמור בצו.
בברכה,
עו"ד מאיה בן חיים רוזן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שעות נוספות נמדדות באופן יומי. בעצם המעבר לשכר גלובלי משמעותו ששעות ה"תקן" שלך ישתנו אבל אם השעות הנוספות מבוצעות ביום ספציפי הן תצטרכנה להיות משלמות לא סמגרת השכר הגלובלי. החישוב בשכר גלובלי מתבצי גם...
המשך תשובה