עקב מספר בעיות רפואיות יצאתי לחופשת מחלה לאחר ביקור אצל רופא תעסוקה הוא קבע שצריך להפנות אותי למימוש זכויות לקרן פנסיה מה עלי לעשות והאם המעביד שלי יכול לפטר אותי
מעסיק אינו רשאי לפטר עובד בתקופת ימי המחלה הצבורים לזכותו על פי חוק או הסכם אולם אין מניעה לעשות כן לאחר מכן בכפוף לחובת תום הלב ותשלום כל זכויותיו של העובד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יחסי העבודה הסתיימו בין הצדדים ומשכך כל מחלה שהינה לאחר מכן אינה מזכה את העובד בתשלום ימי מחלה מאת המעסיק. בריאות. ...
המשך תשובה