אני עובדת במרפאה עצמאית מזה 7 שנים אני עובדת 4 ימים בוקר 5 שעותו בנוסף 2 מהם חוזרת אחרי צהריים 2 שעות וגם עובדת ביום שישי 4 שעות -איך אני חושבת אחוז המשרה -(בכדי לקבל החופשה השנתית )
על מנת להשיב על השאלה נדרשים נתונים נוספים ובדיקת המסמכים הרלוונטים, לרבות תלושי שכר. מומלץ לפנות לייעוץ משפטי פרטני. ככלל, כמות הימים משתנה לפי שיעור המשרה כאשר מחשבים את שיעור המשרה באופן יחסי ל-200 ימי עבודה בשנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הכי נכון שתביאי מכתב מן הרופא שלך שמסביר מה בדיוק היה ולמה ניתנו לך ימי המחלה. כדאי שזה יהיה מכתב מרופא נשים ולא מרופא משפחה, או משניהם. מעסיק ש"איבד את האמון" - זו סוגיה שאין לי תשובה לגביה מבחינת ...
המשך תשובה