שלום, כשהתקבלתי לעבודה חתמתי על non compete clause, קיבלתי הכשרה במקום של כמה שבועות והיום אחרי כמה שנים של עבודה שם אני רוצה להתפטר ולעבור למתחרים. האם מותר לי מבחינה חוקית או שזה נגד ההסכם? קראתי אונליין שזה לא תקף ברוב המקרים.
יש חשיבות לנוסח. מאחר שהוא לא צורף, אין לי אפשרות להשיב בדיוק על השאלה.
באופן כללי, תוקף סעיף אי התחרות תלוי במשך התקופה, היקף אי התחרות, סוג ההכשרה, מהות התחרות, כמה התחרות עשויה לרדת לאושיות פרנסתו של המעסיק הנוכחי, וכדומה.
אין דבר כזה "אין תוקף". גם אם יש לסעיף תוקף, פעמים רבות הוא לא נאכף. כלומר השאלה העיקרית היא שאלה של אכיפה ולא של חוקיות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעיקרון אם חוזרים לעבוד מהמשרדים ורצים שגם את תחזרי את אמרה לחזור; זו פררוגטיבה של המעסיק להחליט שהוא מעוניין שתעבדו מהמשרדים בדיוק כמו שהוא יכול היה להחליט על עבודה מהמשרדים בתקופת הסגרים במגבלות הח...
המשך תשובה