ב1.11.2020 התחלתי לעבוד במקום עבודה חדש בחוזה רשום שבתום 3 חודשי עבודה אקבל את הקרן השתלמות שלי רטרואקטיבית היום לאחר 4.5 חודשי עבודה קיבלתי מכתב שימוע לפני פיטורים ולא הופרשה לי לקרן השתלמות כפי שהובטח בחוזה האם יש משהו שאני יכול לעשות?
ניתן להגיש תביעה. רק נא לשים לב שלא יהיה כלכלי להגיש תביעה באמצעות עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
זהו מקרה קלאסי של התפטרות בדין מפוטר. אני ממליצה להודיע למעסיק כי במידה שלא יובהר תוך שבוע מתי יסתים החל"ת וחזרה לעבודה אזי זהודעה על התפטרות בדין מפוטר וכי הינך מצפה לקבלת מלוא הזכויות הנובעות מפיטו...
המשך תשובה