שלום, אני עובדת כבר שנים רבות בעסק, על בסיס גלובלי. בחורף יש פחות עבודה, והמעסיק ביקש ממני לחתום בלשכת התעסוקה 3 חודשים ואז לחזור לעבוד אצלו. אני מתלבטת מה קורה עם הזכויות שלי במקרה כזה. יש לי ביטוח לפיצויי פיטורין וביטוח לפנסיה, וכמו כן, בכל חודש הוא מעביר לי סכום כסף לקרן השתלמות. מה קורה לכל הדברים האלו אם אני כביכול מפסיקה לעבוד אצלו ל- 3 חודשים? האם הזכויות נפגעות? האם זה נחשב להרעת תנאים ואני זכאית לעזוב ולקבל פיצויי פיטורין?
חופשה ללא תשלום חייבת להיות בהסכמה. בהיעדר הסכמה המשמעות ברורה. את יכולה לסכם איתו שהוא ממשיך את כל הזכויות התלויות בוותק, מה גם שהרצף- אם ההפסקה היא לשלושה חודשים לא נקטע. הכי חשוב יהיה לדאוג לרצף הפנסיוני גם באופן פרטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לרוב- כתלות בוותק, חודש פיצוי לכל שנת עבודה. אבל יש לזכור שזו תביעה בעילה שבשיקול דעת, ולכן ביה"ד מוסמך לפסוק על פי שיקול דעתו. אין חוק בעניין ואין "מחירון". הדבר תלוי בשאלה כמה לקוי היה התהליך....
המשך תשובה