בשנת 2015 עברתי מתל אביב לרעננה, אבל רק עכשיו ידעתי את המעסיק. לטענתו אני לא זכאי לדמי נסיעה רטרואקטיבית ממועד המעבר אלא רק ממועד הגשת הטופס. האם זה חוקי? מה ניתן לעשות?
אתה יכול לתבוע 7 שנים רטרו', אבל חשוב להבין מיהו המעסיק והאם במסגרתו יש כללים ספציפיים בהקשר זה אם על פי הסכם קיבוצי או אחר (כגון כללי התקשי"ר, חוקת העבודה לעובדי רשויות מקומיות וכד').
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
למעסיק קיימת הפרורגטיבה הניהולית שלו ומשכך רשאי הוא לפטר עובדים ככל שפועל הוא בהתאם לדין. יחד עם זאת, לשם מענה על שאלתך, חסר מידע ואינפורמציה ומשכך לא ניתן להשיב האם התנהלות זו הינה חוקית או לאו. ל...
המשך תשובה