שלום, אני עובד כמציל בבריכה בתל אביב. אופי העבודה הוא משמרות, אני נותן כ3-5 משמרות בשבוע. היום התגלה לי שבעקבות הקורונה במשחק הדרבי עליי להיכנס לבידוד. שבוע הבא יש לי רק משמרת אחת, רציתי לדעת מהן הזכויות שלי מבחינת תשלום ימי מחלה. תודה.
קורונה בידוד וימי מחלה:
אתה אמור להיות 14 יום בבידוד, היום הראשון לא משולם, השני והשלישי 50% ומהרביעי ואילך - מלא.
בעיקרון ממה שאני מבינה המעסיק פטור מלשלם לך את המשמרת הזו.
אתה צריך למסור הצהרה אין צורך באישור רופא כי יש אישור מחלה גורף לפי צו בריאות העם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ככ מבינה את השאלה. העצה הטובה ביותר שאני יכולה לתת כרגע הינה התייעצות עם יועץ פנסיוני. צריך לקחת בחשבון שעד הפרישה אתה עוד משתכר משכורות. כדאי גם לבדוק שאין פגיעה בקרן הפנסיה עצמה ושהעובדה שלא ישו...
המשך תשובה