היי, עוזרת המנהל אצלי בעבודה הורידה לי במשמרות (אבל ללא הפרת חוזה), משחקת לי בשעות העבודה (מדווחת עליי שעות לא נכונות ע״מ שלא ישלמו לי את השעות הנוספות שמגיעות לי בחוק) ועכשיו שולחת אותי לבדיקת פוליגרף (מתוך 50 איש) רציתי לדעת האם זה נחשב להתנכלות ויש לי עילה לפנות לבית הדין לעבודה? אם כן האם יש נוסח איך פנייה לבית הדין לעבודה אמורה להיות?
יש עילה לפניה לביה"ד לעבודה, אך סיכויי ההצלחה תלויים באיכות הראיות.
אין "נוסח" פניה לביה"ד לעבודה. את צריכה בוודאות עו"ד, שיגיש בשמך תביעה לפיצוי בשל העסקה פוגענית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
החוק אינו נוקב במונח יום חול או יום שישי אלא מזכה בשעה אחת ביום, שתיקרא שעת הורות, בתנאי שהעובדת מועסקת במשרה מלאה כנהוג במקום העבודה של העובדת או שהיא מועסקת במשרה שהיקפה 174 שעות בחודש לפחות, לפי הנ...
המשך תשובה