אני מורה במשרד החינוך מזה 10 שנים. בשנתיים האחרונות עובדת משרה מלאה, מחנכת וממלאת עוד תפקיד של ריכוז. במשרד החינוך אין קביעות על תפקידים ואני עתידה ללדת בנובמבר בע"ה. בספטמבר כידוע נפתחת שנה, האם בעקבות ההריון יהיו חייבים לתת לי את אותו שכר והיקף משרה או שהם יכולים להחליט שלא כי אין קביעות מצידם?
אם את משובצת לשנה"ל הבאה לאותם תפקידים אזי -אכן. אותו שכר ואותו היקף משרה, לחודשיים מינימום לאחר החזרה מחל"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
זה שעבדת אצל אחיך כשכיר לא משנה את התשובה מאשר אם היית עובד כשכיר בכל מקום אחר. לגבי פ"פ: 10,000 ש"ח זה ברוטו או נטו? והאם זה הבסיס? אם זה ברוטו ובסיס, אזי ברגיל יש לחשב משכורת אחרונה כפול מספר השנים...
המשך תשובה