שלום, אני מדריך בחינוך הבלתי פורמאלי ואני יוצא עם הילדים לטיול של יומיים (לילה אחד). המעביד מתכוון לשלם לי 8 שעות כל יום בטיול (בפועל זה 15 שעות ביום) ועוד 300 שקלים ללילה. האם זה תקין? כמה הוא אמור לשלם לי? תודה מראש
יש הסכם קיבוצי לעובדי החינוךהבלתי פורמאלי, שאפשר לעיין בו וללמוד ממנו על התריפים והזכויות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
"עובד המשרת במילואים יום עבודה רגיל, וביצע את שירות המילואים מעבר לשעות העבודה, או בימי המנוחה השבועית שלו ו/או בחופשתו, ישולמו לו הן שכר עבודה רגיל והן תגמול מילואים." זה ציטוט מתוך אתר הביטוח הלא...
המשך תשובה