אני נמצא בחופשת מחלה כבר חודשיים ואין לי ימי מחלה מהמעסיק האם ביטוח לאומי יכול לשלם לי את הימים האלה ?
אין זכאות לימי מחלה בשל מחלה מביטוח לאומי אלא רק כתוצאה מתאונת עבודה או מחלת מקצוע לפי הכללים ואישורים רפואיים.
ממליצה לפנות לקרן הפנסיה / ביטוח אובדן כושר עבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חובה קודם כל לתעד כל דבר, ולאסוף ראיות. להכין תרשומת מדוייקת. ואחר כך הייתי יוזמת פנייה מסודרת למעסיק/ לממונה. ורק אחרי כן הליך משפטי אם הדברים לא מסתדרים....
המשך תשובה