שלום, עבדתי באותו מקום עבודה 19 שנים ו-2 חודשים. שנה מהם יצאתי לחלת. התפטרתי באופן עצמאי . התחלתי לעבוד ב 2003 בשכר 6400 ש"ח וסיימתי ב2022 בשכר 9500 ש"ח . חתמתי על טופס 14. איך ניתן לחשב הפיצויים שלי? אני רוצה לדעת אם מקום העבודה חישב נכון. תודהההה
זו שאלה שדורש יעוץ מלא, וחישוב על פי נתוני אמת בתלושים מול הפקדה ברקופות. את יכולה לפנות אלינו אם תרצי ביעוץ מלא מאיתנו. אך בכל מקרה את זקוקה ליעוץ מלא כדי לבחון את נכונות החישוב של מקום העבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עליך לפנות בדחיפות ובכתב למשאבי אנוש, והכי חשוב, לתעד הכל בכתב, כולל את הפניות למנכ"ל, וכולל את ההתראה על המשמעות של ההתעלמות מפנייתך בנושא העובד שהתפטר....
המשך תשובה