שילמו לי ימי חופש ללא התשלום על הגלובלי למרות שהם חלק מהשכר שלי ושילמו עליהם סוציאליות וכשיצאתי לחופש בזמן העבודה שילמו לי שכר כולל נוספות
צדוק שלום,
נראה שטעו אך יש לבדוק את כל הפרטים (בתלוש, בהסכם ועוד)
בברכה,
עו״ד מאיה בן חיים רוזן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ברור שאסור!!! מי ההזוישחשב שזה מותר, בלי להגיד לשאול לבקש רשות??? נשמע לי אפילו הפרה של חסיון ברמה המסחרית. שלא לדבר על יחסי העבודה; למעסיק מותר לחטט לך בתיק? לא, אז גם בחשבון הבנק לא. קוראים לזה פיש...
המשך תשובה