שלום אני עובד בחברת סטארטאפ . בשל קשיים כלכליים בחברה נעשה קיצוץ במשכורת של כל העובדים ובתמורה הובטחו לנו אחוזים מהחברה במקרה של מכירה . שאלתי היא איך צריכה ההבטחה הזו להפוך למשהו מוחשי וחוקי ? בנספח לחוזה ? רישום ברשם החברות ? רישום במקום אחר? תודה
כפיר שלום,
בהחלט יש לעגן את ההבטחה הזו בכתב.
ישנן מספר אפשרויות, מומלץ כי תתארגנו ותפנו לקבלת ייעוץ אישי.
בברכה,
עו"ד מאיה בן חיים רוזן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ממה שאני מבינה הפוליסה מסולקת. אני ממליצה לפנות לחברת הביטוח להבין מה לעשות כדי להציל את הפוליסה. בכל מקרה זה בניגוד לחוק לנכות ולא להעביר ליעדו, בפרט שבמצב כזה הכיסויים הביטוחיים שלך בבעיה, במיוחד כע...
המשך תשובה