הגשתי תלונה במשטרה נגד עבריין מוכר(בתחום עבירות סמים ורכוש בעיקר כנראה). הגשתי תביעה על הסגת גבול וגניבה. הוא הודה מההתחלה שלקח את הדברים .יש עדויות .ובכול זאת לא עשו לו כלום! פתחו לו תיק וסגרו "מחוסר ענין לציבור"-איך יתכן?? וכול מה שרשמץ פה,זה מה שאני יודע במקרה...כי אף שוטר לא נתן לי מידע מסודר וברור לחלוטין. צלמתי את התיק אבל רשום שם רק את העדויות שלי ושלו.ולא שום דבר אחר.
שלום רב,
באפשרותך להגיש ערעור על ההחלטה לסגור את התיק. אשמח לסייע לך בנושא ככל שיידרש.
בברכה,
עורך דין אלון ארז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סרגיי שלום, ייתכן שהעדר ההמלצה השיקומית לעונש של קצינת המבחן לא נבעה רק מהעדרות של אחיך מחלק מהמפגשים איתה אלא גם מאי לקיחת אחריות מלאה על ביצוע העבירה. בכל מקרה, כדי לנסות להימנע מהטלת עונש מינימלי...
המשך תשובה