שלום רב. במסגרת עיכוב הליכים אני עושה 300 שעות שלצ אך מפאת עבודתי אני חושש שלא אספיק עד התאריך שנקבע. האם שעות שאני עושה בשבת דינן כדין שעות עבודה? דהיינו 200%?
דוד שלום,
שמחתי לקרוא שההליכים נגדך עוכבו כנגד ביצוע של״צ.
לשאלתך, חישוב ביצוע של״צ בשבת ומועדים אינו שונה מימי חול.
במידה שלא תספיק לבצע את השל״צ במועד שנקבע מראש, רוב הסיכויים שתקבל הארכה של מספר חודשים לשם השלמת ביצוע השעות שנותרו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שמואל שלום, כל עוד מדובר במישהי שאין לך איתה יחסי תלות/מרות/סמכות/השגחה וכד׳ ומדובר ביחסי מין בהסכמה (ללא בעיות במצבה הנפשי)-הרי שהגיל המינימאלי של הבחורה/הבחור לקיום יחסי מין מלאים הוא 16 (ולא 17 או...
המשך תשובה