שלום . אני הורשעתי בהליך פלילי והעונש שאני צפוי לו הוא עבודות שירות . לציין שאני עובד בעבודת משמרות עבודה מסודרת . האם אני יכול להמשיך בעבודה שלי כשאני עובד שירות ומבצע את הגזר דין שהוטל עליי.הכוונה אני אסיים לעבוד בעבודת שירות ואמשיך למשמרת ערב בעבודה הנוכחית שלי. תודה רבה.
אמיר שלום,
לא ידוע לי על כל מניעה לעבוד (משעות אחה"צ), במקביל לריצוי עבודות שירות, כל עוד תבצע את עבודות השירות לשביעות רצון הממונים עליך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורלי שלום, השאלה לא מובנת. כשתיק עובר להחלטת פרקליטות-הדבר יכול להיות לצורך אחת מ-2 מטרות: 1. החלטת סגירה (בהתאם להמלצת המשטרה). 2. החלטה בדבר העמדה לדין. אין מניעה לפנות לפרקליטות בבקשה לסגירת הת...
המשך תשובה