למה כמו במשפט האזרחי שאם אני לא מביא עד או ראיה זה פועל לרעתי אני לא מדבר על הפללה
שלום רב,
אין סיבה שזה לא יפעל לרעתך (כמו במשפט אזרחי) אם מדובר בעד שיכלת להביא ונמנעת מלהביא.
בדיוק כמו מסמך שיכול היה לשמש אותך, שיכלת להביא ונמנעת מלהביא.
מניחים שלא הבאת אותו מכיוון שהוא היה פועל לרעתך.
ביהמ״ש מסיר את המסקנה הזאת (אלא אם כן תטען, מראש, בעדות ראשית, אחרת) והיא עלולה לפעול לחובתך, בהצטרף לדברים נוספים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אביה שלום, מקרה דומה קרה ללקוחה שלי (שייצגתי בנושא אחר לגמרי). הפתרון שלה היה לשים בכיס של הילדה (מחובר לתוך הכיס פנימה, כך שלא ייפול), מכשיר הקלטה קטן (אודיו) בצורת usb, שהיא קנתה מעלי אקספרס ב-20$....
המשך תשובה