אני ואשתי רוצים להתגרש ואנחנו מסכימים על הכל מבחינת החלוקה. אני מחפש מישהו שיוכל לכתוב את ההסכם שלנו. האם אני מחפש עו"ד שיעשה את ההסכם או מגשר? למי פונים בעצם?
גל שלום,
ככל ויש בין לבין אשתך הסכמות, אזי מוטב כי תפנו לעו"ד בכדי שיערוך את ההסכם כדבעי.
לאחר עריכת ההסכם עו"ד יפנה לבית המשפט בהליך פרוצדורלאי לאשר את ההסכם ולתת לו תוקף של פסק דין.
אתם מוזמנים לפנות למשרדי לצורך מתן ייעוץ פרטני בנושא.
בברכה,
תמר בן אלי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המדובר בסוגיה מורכבת. הסוגיה תלויה בזהות הערכאה המשפטית לעיתים. כמובן חשוב לדעת האם ניתנו במהלך הנישואין. אך גם אם הוענקו במהלך הנישואין, מקובל כיום לבחון מהי מטרת הענקת האופציות - תגמול על עבודה בעבר...
המשך תשובה