שלום, התגרשנו ב 2002 וסיכמנו בהסכם גירושין כי ארכוש את חלקה של האישה בדירה בסכום מסויים. שילמתי לה וכעת היא הגישה תביעה וטוענת כי רימיתי אותה והדירה עלתה הרבה יותר ומגיע לה יותר. האם היא בכלל יכולה לטעון עכשיו דבר כזה אחרי שההסכם קוים?
רומן שלום,
ככל והיא תצליח להוכיח כי שוויו של הנכס היה גבוהה מכפי שהיא הסכימה למכור בשל לחץ, כפייה יכול ובית המשפט יעתר לבקשתה. יש לבחון את נסיבות המקרה לגופן.
אתה מוזמן לפנות למשרדנו לשיחת ייעוץ פרטנית בנושא.
בברכה,
תמר בן אלי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בוודאי שקיימת עילה להפחתת מזונות, אם אין לך יכולת לעבוד או היה וההשתכרות שלך קטנה בפועל. צור עמי קשר טלפוני בענין זה על מנת לקבל יעוץ משפטי פרטני במקרה שלך...
המשך תשובה