שלום רב, רציתי לדעת האם חלה התיישנות בתביעתי אם ברצוני לתבוע על רשלנות רפואית בלידה של בני שהוא כבר בן תשע. לאחר שנולד נמצאו ששתי חוליות בצווארו נוגעות אחת בשנייה כמעט מחוברות. עכשיו רופא אחד אמר לנו שזה יכול להיות מהחזקה לא נכונה של ראש התינוק בעת הלידה בגלל הרגישות הרבה של העצמות הרכות שלהם. ניתן לתבוע לאחר תשע שנים?
מאיה שלום רב., במקרה זה בנך יכול לתבוע עד הגיעו לגיל 25 דהיינו 7 שנים החל מגיל 18 שאז מתחילים בחישוב ההתיישנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רחל, על מנת לתת מענה ראשוני ראוי לשאלתך נדרש מידע נוסף המתייחס, בין היתר, לפרקטיקה הרפואית שננקטה במהלך הלידה ולנתונים מהותיים הקשורים ליילוד ולך - הערכת משקלו של בנך טרם הלידה והאם בוצעה הערכה...
המשך תשובה