בשבוע שעבר ילדתי את בני הבכור והרופא שטיפל בי יצא ונכנס במהלך הלידה שארכה כשש שעות, בשלב כלשהו בשל האטה בדופק של העובר, קיבלתי זירוז ואז החל סיבוך שבמהלכו העובר נכנס למצוקה. האחות שהייתה איתי בחדר ניסתה לקרוא לו אבל הוא התעכב והגיע לחדר רק לאחר 20 דקות והלידה המשיכה באופן תקין יחסית, ורק לאחר שהחזקתי את בני התברר לי שיש סיכוי שנגרם לילד נזק מוחי וממה שנאמר לי עוד מוקדם לקבוע. האם יש כאן עילה לרשלנות רפואית? איך ייתכן שרופא לא נכח בחדר???
אפרת שלום רב., צר לי לשמוע אודות החשש שקיים לנזק מוחי., יש הכרח לאסוף את כלל התיעוד הרפואי ובפרט זה הסמוך ללידה ומהלך הלידה ולהעבירו למומחה רפואי שיבחן האם הייתה התרשלות שגרמה לנזק.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום סימה, במענה לשאלתך - המקרה לא בהכרח ייחשב כרשלנות. חסרים פרמטרים רבים ע מנת לבצע הערכה ראשונית, לדוגמא- הערכת משקל התינוק, ההתקדמות בתעלת הלידה, מספר הריונות קודמים וכיו"ב. מה הכוונה בשימוש בכוח-...
המשך תשובה