בתחילת חודש שביעי היה לי דימום די מאסיבי פינו אותי בהול למיון ושם אחרי יממה החליטו על ניתוח קיסרי דחוף בעקבות מצוקה. במהלך היממה הזאת התינוקת לא קיבלה מספיק חמצן ויש לה קשיים מוטוריים. אני לא יודעת למה התעכבו עם ההחלטה או אם היה נגרם יותר נזק אם לא היו מחכים. איך אפשר לבדוק את זה?
רונית שלום רב., יש הכרח לבחון התיעוד הרפואי ובפרט של מעקב ההיריון אך גם של הניתוח וזאת על מנת לדעת ההאם הייתה התרשלות שהובילה לנזק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית, הוכחת רשלנות רפואית בזמן לידה שבמהלכה נגרמה פגיעה בפלקסוס הברכיאלי תלויה, בין היתר, בכוח שהופעל במהלך חילוץ היילוד, אולם לא רק יש להתייחס לגורמי סיכון, למידת ההכשרה שלך הצוות הרפואי, מנח/מ...
המשך תשובה