התינוקת שלי נולדה עם פריקת ירך. הרופא מאוד הופתע שבמהלך ההריון לא אבחנו את פריקת הירך ואמר שהיו יכולים להיערך לזה מראש. האם יכול להיגרם לה נזק בגלל אי האבחון המוקדם? זאת רשלנות רפואית?
על מנת לתבוע בגין התרשלות במהלך ההריון ההלכה הפסוקה קבעה כי המום אמור להיות קשה במידה כזו שועדה להפסקת הריון היתה מאשרת הפסקת ההריון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, הנתונים מאוד חסרים. אם פרופיל הבדיקות הגנטיות, וכן מידע מקדים על רקע רפואי במשפחה, כולל את הגן בגינו בנך סובל סביר להניח שיש התרשלות. בכל מקרה, אני הייתי שולחת את ממצאי סקירת המערכות לבדיקה...
המשך תשובה