שלום רב, אני נמצא לפני חתימה על הסכם מכירת דירה. הדירה נמצאת בקומה אחרונה ובזמנו שקניתי את הדירה היו נזילות בתקרה. לפני כ-5 שנים בוצע טיפול/תיקון בגג (קיימות קבלות על תשלום עבור התיקון). הקונה שאלה, האם היו נזילות בעבר? עניתי שכן, אך תוקנו לפני כמה שנים. האם יש צורך להזכיר את הנושא בחוזה? האם היא יכולה לתבוע במקרה ובחורף יהיו נזילות? תודה מראש
במקרה ש/לך רצוי בהחלט להזכיר את העניין בחוזה ולקבוע שאין לך אחריות על נזילות עתידיות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לבדוק את הסכם המכר ואת זכויותיכם לפיו. לכאורה משובר כאן בהפרה של הקבלן, ולכן , לכל הפחות, יש להחזיר לכם את כל הכסף ששולם . לגבי הפרשי הצמדה- אני מניח שלא מדובר על עשרות אלפים, ולכן יש להניח כי הפר...
המשך תשובה