שלום, רכשתי דירה מקבלן, הקבלן מאחר במסירת הדירה ב8 חודשים. כשדיברנו על הנושא הוא אמר שאנחנו חייבים לו תשלום מדדים. בחוזה המכר של הדירה שנחתם ב9/2016 כתוב כי המדדים נספרים החל ממועד חתימת החוזה. והקבלן אומר שהם נספרים מהמועד שבו חתמנו על בקשת זכאות לדירה (12/2014). השאלה מה תופס?

הנוסח הקובע הוא נוסח החוזה שנחתם, אם הקבלן טוען כי ההצמדה חלה ממועד מוקדם יותר, עליו להראות כי גרסתו נתמכת בנוסח החוזה שנחתם. כדאי לגשת לעו"ד העוסק בתחום, לבחינת המסמכים שנחתמו .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אמנם הבנקים לעתים מקשים על פתיחת חשבונות נאמנות , אבל נראה שאחור של למעלה מחודש הוא אחור לא סביר. כדאי לוודא ממה בדיוק נובע העיכוב , האם אין מניעות מהותיות לפתיחת החשבון. בכל מקרה, ניתן לקבל מהייזם ...
המשך תשובה