יש לי דירת יורשים שההורים ז"ל רשומים בטאבו. הוצאתי צו ירושה. אני בעסקת פינוי בינוי והקבלן רוצה לרשום הערת אזהרה. אני לא רשומה בטאבו ומעונינת להעביר את שמי בטאבו מאוחר יותר. האם הקבלן יכול לרשום כרגע הערת אזהרה עם צו ירושה שלי ועם יפוי כוח שניתן לו למרות שההורים רשומים ולא אני.
כדי שהייזם ירשום הערת אזהרה, על הנכס להיות רשום על שם בעל הזכות הרשאי להעניק זכות.
בכבוד רב,
לוי שלום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בסופו של דבר הדירה נמכרת בסכום שהסכמתם לשלם, לכן התנהגות המתווך לא גרמה לכם לנזק. העובדה שהמוכרת אינה משלמת דמי תיווך מטעמה, או שהיא מציגה את הדירה גם לרוכשים שמגיעים ללא מתווך, אינה גורעת מזכותו של ...
המשך תשובה