שלום רב אנו עתידים להכנס לדירה בפרויקט מגורים חדש בקרוב. לקראת האכלוס פנינו לקבלן ושאלנו אותו האם יש חניות שהוא מתכוון למכור כי אנחנו מעוניינים בחנייה נוספת (יש לנו רק 1 במסגרת רכישת הדירה) והוא הציע לנו רכישת חניית נכה, שלדבריו יש לו את ההיתר למכור אותה לזוג שהוא אינו נכה. השאלה שלי היא - האם לאחר ביצוע הרכישה יש לנו את האפשרות באמת מבחינת החוק להיות הבעלים של החניה הזו ולבצע רישום מוסדר בטאבו? תודה

יש לבדוק את האישור שבידי הקבלן ולוודא כי אכן ניתן למכור אותה למי שאינו נכה, ולרשום אותה על שמו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרה של רכישת דירה חלופית, יש הוראות מאוד ברורות בחוק מתי צריך למכור את הדירה הראשונה. לפי מה שאתה מתאר, במקרה שלך ייתכן מאוד שיהיה מס שבח במכירת הדירה הראשונה ( אם עדיין לא תהיה דירת מגורים שהחזקת ...
המשך תשובה