מכרתי דירה בבניין והקונה מקבל את הדירה בתחילת מאי כרגע יש שוכר וועדה בית מעוניין לצבוע את הבניין חיצוני ופנימי כשאת הצביעה הפנימית הם מבצעים תוך שבועיים מהיום ואת הצביעה החיצונית לקראת האביב הם מבקשים ממני תשלום של 2000 ש״ח האם אני צריכה לשלם עבור כל השיפוץ ???? אם הם היו צובעים לפני המכירה ערך הדירה שלי היה עולה !!! במוסף אני לא אהנה משיפוץ הבניין
צריך לבדוק את החוזה ולראות לפי הוראותיו מי אמור לשאת בתשלום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מניח שהכוונה היא לתת לבן משפחה מימון , על מנת שיקנה דירה, לצורך חסכון במס רכישה , ואולי גם ניצול פטור ממס שבח במכירה . כעיקרון , מותר לתת הלוואה לבן משפחה לצורך רכישת דירה , אבל אסור לבצע "עסקה מ...
המשך תשובה