שלום ותודה על התשובות הברורות. אם נרשמה לטובתי הערת אזהרה בטאבו על זכות ב 30% מהדירה [שותפות בדירה של הורים] - האם אני נחשבת כבר לבעלת דירה לצורך קבלת משכנתא של משרד השיכון?

הגדרת חסר דירה במשרד הבינוי והשיכון היא-יחיד/ה או משפחה (כל אחד מבני המשפחה) שאין ולא היו להם ב-10 שנים שחלפו למועד הגשת הבקשה בנפרד או במשותף עם אחר/ים זכויות כלשהן בדירה או בחלק מדירה או בדירה בשלבי בנייה (לרבות רישום פורמלי)
מכיוון שיש לך חלק בדירה, נראה לכאורה שאת לא עומדת בתנאי ההטבות לחסרי דירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לבדוק את החוזה ולראות האם המוכר הצהיר שהנכס נבנה לפי היתר כדין- בחוזה סטנדרטי זה אמור להופיע. אם כן- אז ניתן לפנות למוכר בטענה להפרת החוזה. אם לא- כאן יש לבדוק מי אשם בתקלה- לאולי המוכר ידע ובחוס...
המשך תשובה