המוכר לא שילם היטל רכישה (לפי החוזה התחייב לשלם) ולפיכך לא המציא אישור עיריה עקב חובו בגין אי תשלום היטל השבחה. 1. לאיזה בימ"ש תוגש תביעה בגין אי קיום החוזה? 2. האם להגיש בקשה למתן פסק דין הצהרתי? 3. אם כן, האם במסגרת בקשה למתן פסק דין הצהרתי ניתן לתבוע הפיצוי הכספי המופיע בחוזה הרכישה?

האם לא נשארו כספים בנאמנות לצורך הבטחת התשלום. יש לבדוק את החוזה על מנת להשיב בעניין הפרוצדורה להגשת התביעה וזכויותיך האחרות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני לא הייתי ממליץ לחתום על חוזה שאינו נכון עובדתית . אתם , מן הסתם, לא מעוניינים לנהל במקביל לרכישת הדירה , דיון משפטי עם המוכר ( גם אם אתם צודקים ב 100% ...) בנוגע לאיחריות לחריגות בנייה קיימות . ...
המשך תשובה