שלום יש לי שאלה רכשתי בית והקבלן סיים אותו לפני 3 שבועות הבניין גמור ומצוחצח הקבלן אומר מה שנשאר זה טופס 4 שאלתי אותו לפני שבוע וחצי איפה זה עומד אמר לי הבחור מכיבוי אש צריך לחתום ואז אני מגיש תמסמכים לעריה השאלה שלי כמה זמן מרגע שהוא נתן להם תאישור הם מחזירים לו תופס איכלוס לבניין ? האם זה על המקום הוא מקבל ? או שזה תהליך בעריה ? תודה מראש.
ההליך הוא הליך ביורוקרטי, והדברים משתנים ממקרה למקרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בימים אלה ,אני מייצג רוכשים, בעסקה כפי שתוארה. ניתן לערוך הסכם כאמור, תוך מתן בטחונות מתאימים לרוכשים. לגבי החלק השני של השאלה- יש לפנות לעו"ד העוסק בדיני קניין רוחני . ...
המשך תשובה