שלום לכולם, רכשנו דירה חדשה וקבלן מעכב את מסירת הדירה כבר 4 חודשים. אני מכיר שיש להם זכות להתעכב עם מסירת הדירה עד 60 ימים ממועד המסירה.

נכון שלקבלן יש בד"כ זכות לאחר בחודשיים ללא פיצוי, אבל אם אחר מעל חודשיים הוא חייב בפיצוי רטרואקטיבי , מהמועד המקורי שהיה מיועד למסירה ועד למסירה בפועל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, ראשית כדאי לבדוק את החוזה באמצעות עו"ד , על מנת לוודא שזכויותיך נשמרות וכי אם לא מתקבל היתר תוך זמן קבוע , אתה זכאי להחזר כספי מלא. בכלל, כדאי למאוד לבדוק חוזים של קבלנים באמצעות עו"ד ,לדו...
המשך תשובה