שלום רב, קניתי דירה מקבלן ואני בתהליך למכור את דירתי (דירה מחליפה). בנוסף, יש לבעלי חצי דירה שהתקבלה בירושה. האם בעת מכירת הבית שלנו נחויב במס שבח, או שעדיין עומדים בהגדרת דירה מזכה?

השאלה מעניינת, והייתי מציע לקבל חו"ד בעניין מעוה"ד שיטפל במכירה .
על פניו, נראה לי כי יש מקום לפרשנות של החוק, באופן שמכירת הדירה הנמכרת תחשב כמכירת דירה חלופית לדירה שנקנתה מהקבלן, ותזכה בפטור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לפנות למוסד לביטוח לאומי, או לעו"ד המתמחה בביטוח לאומי, כדי לברר הטבות לנכים . מה שנוגע אלי, זה הטבה במס רכישה , באופן שישולם מס רכישה ל 0.5% בלבד ברכישת דירה , ע"י נכה, המיועדת לשיכונו של הנכה. (...
המשך תשובה