יש בבעלותי דירה. בירושה קיבלתי 50 אחוז מהדירה. אני מעוניין לרכוש את החצי השני. האם נחשב שיש לי דירה יחידה? כך שאשלם מס רכישה על דירה יחידה.

ככל והרכישה לא נעשית באמצעות הסכם לחלוקת עזבון בין יורשים, אז מבחינתך יהיה חיוב במס רכישה , הואיל וכיום יש בבעלותך דירה , בה אתה מתגורר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לבית המשפט הוגשו בוודאי תצהירים, חוות דעת מומחה, ותגובות מנומקות של שני הצדדים. בית המשפט יכריע בהתאם לחומר שבפניו. מובן של על סמך פנייתך, לא ניתן לנבא את החלטת בית המשפט....
המשך תשובה