שלום, חוזה השכירות שלי ושל השותף עומד להסתיים, בעל הדירה אמר כי מאחר ועליו להכין חוזה חדש הוא לוקח לנו דמי טרחה של 1500 ש"ח. רציתי לדעת האם זה תקין? תודה!
עו"ד בדרך כלל גובה שכ"ט עבור חידוש חוזה שכירות.
אין חוק שאוסר על בעל הדירה לגבות תשלום נוסף, עבור חידוש החוזה ( הוא יכול לכנות אותו דמי טרחה, דמי חידוש, או דמי "בא לי לקבל מכם עוד כסף" )
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה מורכבת וכוללת פרטים רבים,שכל אחד מהם יכול לשנות את התשובה. באופן עקרוני ניתן להגיד שנכון להיום. מכירת דירת מגורים יחידה ע"י תושב ישראל. המחזיק בה מעל 18 חודש . והדירה לא התקבלה במתנה, אמורה להיו...
המשך תשובה