מהי התקופה לאחר תום הבלעדיות שניתן למכור נכס, על מנת להימנע מדמי התיווך כדי שעסקה תחשב בחוסר תום לב?

השאלה אינה ברורה. בכל מקרה יש לפעול בתום לב. נושא הבלעדיות קשור לכך שלקוח שהגיע בתקופת הבלעדיות, קיימת חזקה כי המתווך הוא הגורם היעיל , והוא יהיה זכאי לדמי תיווך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

למתווך עצמו אסור היה להחתים אותך על מסמך כזה, מצד שני, בפועל קיים מסמך חתום, עם התחייבות שלך לגרום למכירת הדירה ופיצוי מוסכם בצידה. אני מציע לך לקבל ייעוץ משפטי דחוף, ולראות האם וכיצד אפשר לפעול לביט...
המשך תשובה