חתמתי בלעדיות למתווך ואחרי חודש החלטתי לא למכור תדירה או להשכיר . מה הדין לגבי ההחלטה לא למכור את הדירה לגבי השכירות לפי ההסכם אני אמור לשךם חודש שכירות למתווך . אבל עם אני מבטל תמכירה מה הדין לגבי ולגביו

בדרך כלל, המתווך אינו זכאי לשכר, אם לא התבצעה עסקה. מאידך, ייתכן ובהסכם עליו חתמת הוסכם אחרת. כדאי לפנות עם ההסכם לעו"ד המתמצא בתחום, לקבלת ייעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לפי החוק, הרי שעל אף הכתוב בחוזה, אתה זכאי בשלב זה, לפיצוי בשיעור של 150% מדמי שכירות חודשיים של דירה דומה באזור, שאמורים להיות משולמים לך מדי חודש. יש לבדוק אם אין מקרה חריג ביותר, כגון שהאחור נג...
המשך תשובה