האם במקרה שלי מספיק שבחוזה רשום: "המוכר מצהיר כי בעבר הייתה קיימת רטיבות מגג הדירה, אך הגג תוקן ע"י ועד הבית לפני שנים אחדות ומאז הדירה איננה סובלת מכל רטיבות ו/או נזילה."
לא ראיתי את כל החוזה, וקשה להסיק ממשפט אחד על החוזה כולו.
מבחינת המוכר רצוי שהחוזה יפטור אותו במפורש מכל בעיה שתתעורר, הצהרה בלבד עלולה שלא להספיק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה לא כל כך ברורה- אשתדל לענות . מבחינת היחסים בינך לבין הקונה- כל עוד הקונה פעל לפי החוזה, אין לך עילת תביעה נגדו. בד"כ רשום בחוזים שתשלום לב"כ המוכר כמוהו כתשלום למוכר לכל דבר ועניין, ולכן הקו...
המשך תשובה