שלום, אני ובעלים נמצאים בתהליך של קניית בית. הוריו רוצים להחתים אותנו על הסכם הלוואה + הכנסת הערה בטאבו שלא נוכל למכור את הבית בעתיד ללא הסכמתם. אמרו לי שזה דבר מקובל אך אני חוששת שזה יכבול אותי ובמקרה שחס וחלילה נפרד איאלץ להכנס לחובות מולם ולא אוכל למכור את הבית. אשמח לעזרה בנושא. תודה
שלום רב,
מדובר על הסכם הלוואה בסכום גבוה. חשוב מאוד שעו"ד יבחן את ההסכם , על מנת שלא יפגעו זכויותייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הכל תלוי בנוסח הסכם הגירושין שבינכם. לא ראיתי את ההסכם- לכן אני לא יכול לחוות דעה, האם לגרוש יש אפשרות לסלק אותך מהנכס. אם לא כתוב אחרת בחוזה , והגרוש נפטר חו"ח, היורשים נכנסים בנעליו, וליורש...
המשך תשובה