שלום, אני ובעלים נמצאים בתהליך של קניית בית. הוריו רוצים להחתים אותנו על הסכם הלוואה + הכנסת הערה בטאבו שלא נוכל למכור את הבית בעתיד ללא הסכמתם. אמרו לי שזה דבר מקובל אך אני חוששת שזה יכבול אותי ובמקרה שחס וחלילה נפרד איאלץ להכנס לחובות מולם ולא אוכל למכור את הבית. אשמח לעזרה בנושא. תודה
שלום רב,
מדובר על הסכם הלוואה בסכום גבוה. חשוב מאוד שעו"ד יבחן את ההסכם , על מנת שלא יפגעו זכויותייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מניח שיש לך מפתח נוסף. ניתן להתרות במתווך ולדרוש החזרת המפתח לאלתר. בהעדר תגובה, אפשר לפנות לרשם המתווכים. אציין כי בכל מקרה תוכל להחליף את הצילינדר, כדי לישון טוב בלילה...אפשר גם לשקול לתבוע את ה...
המשך תשובה