שלום, קניתי דירה בספטמבר 2013 ובחוזה הייתה קטינה כך שהחוזה היה בתשלומים. התשלום האחרון היה לתאריך ומסוים ואיחרתי בו כשלושה חודשים האם הדבר נקרא הפרת חוזה ?
בדרך כלל, אחור ניכר בתשלום הנו הפרה יסודית של החוזה, אך יש לקרוא את הוראות החוזה, על מנת לענות תשובה ספציפית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה אינה ברורה. בכל מקרה יש לפעול בתום לב. נושא הבלעדיות קשור לכך שלקוח שהגיע בתקופת הבלעדיות, קיימת חזקה כי המתווך הוא הגורם היעיל , והוא יהיה זכאי לדמי תיווך....
המשך תשובה