שלום לפני חודשיים ושבוע רכשתי דירה חדשה בפרויקט תמ"א 38 כאשר בחוזה סוגם על הבטחת הכסף בצורה של שוברי תשלום וערבות בנקאית. התשלום הראשון בוצע בעת חתימת ההסכם ונמצא כרגע בחשבון נאמנות. בנתיים השוברים לא הגיעו ליידי בטענות שונות של עיקובים מצד גורמיי צד שלישי. היות ואין לי עדיין שוברים אין לי דרך לקחת משכנתא והרביות עולות. יש מה לעשות בנידון ? תודה

דירה שטרם הושלמה בנייתה , ואף דירה שהושלמה בנייתה, אך הבעלים אינו מחזיק בה 18 חודשים לפחות, אינה נכנסת להגדרת דירה ,שניתן לקבל בגין מכירתה פטור ממס שבח. כלומר- בהנחה שהמוכר אינו זכאי לפטור אחר, הרי ...
המשך תשובה