אשתי חתמה על בלעדיות לחצי שנה ובהמשך מתברר לנו כי המתווך הטעה והחתים אותה על שבעה חודשים, האם יש לו עילה לתביעה ביחס לחודש השביעי?

מכיוון שתקופת המקסימום לבלעדיות ,במקרה זה, היהנה 6 חודשים, והתקופה עברה, אזי הסכם הבלעדיות פג. אציין כי עדיין חל הסכם התיווך שנחתם בנפרד, וכן ייתכן כי ההסכם יחול על קונים שראו את הדירה בתקופת הבלעדיות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לברר את העניין ברשות המקומית. יש לברר אם בינתיים הוטל היטל השבחה , או שיש חיובים אחרים מהרשות המקומית. כמובן שיש לברר גם בעניין מס השבח שיכול לחול על העסקה....
המשך תשובה